دانلود ترانه جدید و بسیار زیبای آره هستم عماد

دانلود ترانه جدید و بسیار زیبای آره هستم عماد

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود ترانه جدید و بسیار زیبای آره هستم عماد

پیشنهاد میکنیم که اهنگ عماد با نام آره هستم را دانلود فرمایید

ترانه و آهنگ : عمادتنظیم: علی نیا

دانلود ترانه جدید آره هستم عماد با پخش آنلاین

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Download

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Download

دانلود آهنگ با کیفیت ۶۴

Download


لینک کمکی

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Emad – Are Hastam


لینک کمکی


متن ترانه آره هستم عماد

آره هستم

 

آره هستم

 

چه باشی چه نباشی

دل میخواد عاشقت باشه

چه بخواهی چه نخواهی

دل میخواد دیوونت باشه

میخوام یه چیزی بگم

آره منظورم تویی

آره به خود تو ام

خود مقصودم تویی

جونمی باشی یا نباشی

میمیرم خودم برات

وقتی تو تنهایی جونمو میدم

یک جا فدات

خودت میدونی این همه رقیب دارم سر رات

چقدر نجیب و نازی جون میگیرم با خنده هات

ملودی فا

نگاتو صداتو لباتو خنده هاتو

آره هستم

چشاتو موهاتو عشوه هاتو

دیدم دل به تو بستم

(تکرار دو بار)

نگاتو

آره هستم

چشاتو

دل به تو بستم

 

(کل متن: تکرار دو بار)



بازدید : 9374 | تاریخ : شنبه 19 مرداد 1392 ساعت : 15:27 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: